Monday, January 10, 2011

AJL ke 25

Keputusan AJL malam tadi betul-betul memeranjatkan aku..tak sangka lagu Ana Rafali - Tolong Ingatkan Aku jadi juara...tapi aku meneka dengan tepat bila barisan juri diperkenalkan...dengan ketua juri M.Nasir, aku dah agak lagu yang macamana akan menjadi pilihan..chewah chewah..macam la aku ni orang seni sangat...

Aku rasa ramai gak tak puas hati, macamana aku tak puas hati..husband aku juga tak puas hati..caller2 dalam hot FM pai tadi gak ramai yang tak puas hati...tapi mungkin ada sebab kenapa lagu tu menang..sedangkan aku sendiri boleh meneka lagu tu leh menang tanpa mengetahui kenapa, juri-juri malam tadi tentu lebih arif kenapa mereka memilih lagu Tolong INgatkan Aku...


Ana Rafali - Tolong Ingatkan Aku

Tempat kedua- Drama KIng ( Black & MUH)...yang ni lagu dia memang best la...tempat kedua, pun ok la walaupun rasanya cam boleh jadi juara..tak de rezeki...anyway, i like lagu ni..i like Taja jugak..hehehe...


Black & MUH - Drama King

Tempat ketiga - Noktah Cinta (Hafiz)...boleh la...banyak lagi lagu best, tapi rezeki Edry kot...kesilapan berlaku kat sini..Edry untuk lagu Shahir, ni lagu Ajai..sorry..tersalah info lak kat sini

Vokal gak aku tak puas hati coz rasanya malam tadi yang perform, semuanya all out..semuanya best gila kecuali bunkface...yang tu memang hancus la...boleh kuar awal2 lagi kalau Sam tu nyanyi..harap lagu je best, aku rasa Sam kena belajar vokal kot kalau nak menang...Mungkin sebab Faizal Tahir pernah menang, Black pernah menang, tu yang bagi kat Hafiz...tapi Adira tu macam ok gak...mungkin rezeki Hafiz nak menang....


Hafiz - Noktah Cinta

Persembahan Terbaik - Faizal Tahir (Hanyut)...memang best la..persembahan yang bersahaja..cuma aksi terjun tu aku suka la..yang paling best aku suka lirik lagu ni....yang paling suka coz aku memang suka Faizal Tahir...


Faizal Tahir - Hanyut

Lirik Hanyut – Faizal Tahir

</>
Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu


Ulang Chorus
Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja



Keseluruhan AJL : Part paling best ialah pengacara nya ; Faizal Ismail, Sherryl Samad & Ally Iskandar...promo-promo dia pun aku dah suka...


Ally, Sherryl & FBI

lagi yang best part Dato' Siti perform..best a..bila la Dato' Siti nak buat lagu-lagu rama Malaysia lagi..AJL dah tak de lagu-lagu irama Malaysia dah..please Dato' Siti...Kalau Dato' Siti baca blog ni kan best...(angan-angan je la.....)

Persembahan Dato' Siti yang best



Semua pemenang

All pic cre from google

No comments:

Post a Comment