Friday, December 5, 2014

Genius Aulad : Registration & Fee 2015

Next year aku ada dua anak yang akan bersekolah di Genius Aulad. Aisy di kelas 5 years, yang Amni lak di kelas 4 years. Mula-mula nak tukar jugak ke Brainy Bunch sebab ada full day session kan, dah malas nak susahkan adik ambil diorang tapi sebab fikir kesian lak Aisy kena tukar sekolah. Nak biasakan dia dengan kawan baru lagi. Lagipun kindy dia ni pun ok, kita teruskan saje la.

Untuk info GA branch Bandar Sri Damansara, open day untuk new parents adalah esok (Sabtu, 06 Dec 2014, 9.00 am). So mana-mana parents yang berminat nak hantar anak ke sana, silakanlah dengan cepatnya ke sana ok.

Bagi yang nak tahu details berkenaan fee GA ni, kat sini aku details kan untuk korang ok!!!

Booking
Registration    RM 100.00

Admission Fee
Administration   RM 240.00
Material             RM 448.00
Events                RM 180.00

Untuk new parents, total fee kena bayar untuk open day esok adalah RM 968.00 tapi tidak termasuk uniform (RM 38.00 per pair), starter word series book (RM 6.90 per book) , bijak bahasa (RM 5.90 per book) dan Iqra' (RM 15.00 per set).

Bagi monthly fee pula adalah RM268.00 (January - November). December tak payah la sebab budak kan tak sekolah. Tapi Dec la kena standby duit banyak sebab nak bayar untuk next year punya fee pulak.

Untuk existing parents macam aku walaupun ada anak yang akan masuk kelas 4 years tahun depan, kami di beri tempoh akhir bayar all fee pada 27 Dec 2014. Advantage pada existing parents saje la.

Orientation day untuk 4 years ni akan di adakan pada 27 Dec 2014 (Sabtu). Mak pak semua boleh datang bawa anak-anak ke GA, kenal dengan teacher dia, kenal dengan new friends, kenal dengan kelas dia supaya 07 Dec start sekolah tu dia dah biasa (tak macam Aisy. Satu minggu, minggu orientasi tu dia buat problem. Sampai sekolah pun tak nak pakai uniform.

Kalau anak masuk GA ni, tak payah la nak susah payah sediakan dia pencil color ke, pencil case ke, even sebatang pencil pun tak payah sebab GA akan sediakan. Semua tu kita dah bayar dalam fee (Material). Cuma kena prepare beg sekolah sebab nak bawa buku yang beli tu, baju spare sepasang takut anak terkencing dalam kelas bagi yang dah free diaper tu, dan yang penting botol air. Tak bawa pun tak pe, diorang ada snack time. Cuma kalau bawa air sendiri, dalam kelas boleh minum ye tak.

Ok, ini saje info yang saya nak bagi. Anything, terus direct call atau datang je GA yang berdekatan dengan anda.

#sayabukanpromotergeniusaulad

Update : 07 Januari 2015
Sesi persekolahan sekolah di tangguhkan sebab banjir, so sekolah tadika ni pun tidak terkecuali juga. Aku pulak tak dapat msg daripada Puan Ati, tetapi terniat nak telefon petang semalam. Oh, rupanya next week baru start sekolah. Bila balik semalam inform Aisy dan Amni, diorang sedih sebab dah excited nak pergi sekolah hari ini.

No comments:

Post a Comment