Monday, November 15, 2010

Isnin tanpa Aisy....Rindu....

Pagi tu bertolak balik ke KL untuk terus ke tempat kerja dengan husband aku..cantik sangat pemandangan berhampiran tol Bentong..sejuk...nanti aku upload..tapi tak nampak cantik dalam gambar sepertimana mata yang melihat sendiri keagungan ciptaan Allah itu....

Hari ni aku dah berangan nak balik lambat coz nak pusing2 jusco cari baju untuk aisy nak sesuai padan ngan suar pokko dot dia...tapi baru je masuk office husband tepon kata kunci rumah dia tinggal dalam kereta..dia tunggu aku balik...terpaksa la tengahari tu aku ke Jusco mencari baju untuk aisy dan menempak kek harijadi untuk Adik...

Hampir setengah jam, apa yang aku dapat sehelai t'shirt putih baby kiko dan sepasang booty tom & jerry...ntah nak pakai ke tidak budak bucuk booty ni..hari tu beli kasut raya pun tak nak pakai...

Petang balik cam biasa mengejar sampai ke rumah awal coz takut husband aku sampai dulu coz dia balik 5.30 pm...nasib baik sama2 sampai..dia tak la menunggu lama...

Malam tanpa Aisy buat aku rindu pada dia...ingat call kul 9.00 boleh cakap ngan dia takut awal2 dia tidur..tapi dia baru je 5 minit tidur...huhuhu..tak dapat dengar suara dia...tengok kanan nampak aisy, tengok kiri nampak aisy...rindu aisy la..

No comments:

Post a Comment