Thursday, November 18, 2010

Aidiladha (Hari Kedua)

Masih lagi dalam mood raya yang terpaksa bangun seawal pagi..tapi tak la pukul 5.00 pagi macam semalam..cuma bangun pagi untuk ke pekan sehari di Lembah Klau untuk mencari breakfast.

Sudahnya tepaksa breakfast kat rumah jugak coz tak ada orang menjual pun...nasib baik memang ada buat cekodok pisang untuk bagi pada makcik2 yang datang menolong mak makan pagi..tapi mak juga sempat msakkan nasi lemak coz abang nak balik dah kul 11.00 am tadi..husband aku lak dah balik awal pagi tadi sesudah subuh coz dia bekerja hari ni...aku pun kalau  tak kerja tapi sakit hati punya pasal aku ambik cuti 2 hari...

Hari ni baru sambut birthday C.Su yang ke -23 tahun...actually dia punya birthday 03 Nov hari tu tapi waktu tu dia tengah bergelut dengan final semester exam...Birthday C.su tapi dah macam birthday Aisy lak..


Birthday cake to C.Su from mama


Aisy pun nak tiup gak la...

Mari la makan kek dengan saya...


Majlis kenduri tahlil berjalan sebelum Zohor.. tapi penat dan tak habis membasuh dan mengemas sehingga ke maghrib...dan aku lebih banyak menghabiskan masa bersama Aisy..rindu kat dia ni...sehari tak jumpa je pun tengok dia dah lain..cepat betul aisy ni besar..rasa macam baru je semalam aku lahirkan dia..masih terasa lagi kesakitan selma lebih 9 jam berada di labr room tu...

No comments:

Post a Comment