Thursday, June 9, 2011

Selamat Hari Lahir Yang Ke-29

Huhuhu..dah 29 tahun rupanya aku hidup dan menikmati segala kebesaran yang Maha Pencipta ciptakan untuk makhluk Dia...

Aku nak ucap banyak-banyak terima kasih pada semua sahabat-sahabat, adik beradik, sedara maradan semua lah yang telah wish kat aku...yang tak wish, aku tak kecik hati pun....

Hadiah birthday? Tak harap apa-apa pun sebab kalau aku mengharap, aku harapkan dapat hadiah 100 ketul jongkong emas...banyak duit nak pakai coz hutang banyak sangat...

Hadiah yang confirm dah dapat cuma dari Nuffnang & Jusco. Thanx to Nuffnang coz kasi empat tiket wayang tu, tapi tak gi ambik lagi ni. 1st time dapat hadiah dari Nuffnang ni coz aku baru je daftar dengan mereka untuk kuarkan iklan kat blog aku.

Jusco lak tiap-tiap tahun kasi voucher, tapi tiap-tiap tahun gak aku tak pernah guna voucher tu coz macam tak berbaloi pun dia bagi tu. At least bagi lah voucher 25% discount any items yang kita beli di hari birthday...kan best!!!!Tapi, thanx la sebab bagi ye..ni pun kena ambik kat Jusco

Sambutan birthday? Dah tua-tua ni tak celebrate pun tak pe coz aku dari kecik pun tak pernah celebrate. Cuma ada masa nak seronok-seronok dengan kawan-kawan tu adalah beli kek sebiji. Makan lah ramai-ramai...

Cuma aku punya harapan...punya permintaan...pada yang Maha Pencipta...
- Nak mintak panjangkan umur aku supaya aku leh tengok Aisy di hari konvokesyen dia
- Nak mintak panjang umur & sihat tubuh badan supaya aku sempat nak kerjakan Ibadah Haji..rasa macam Kaabah tu memanggil-manggil je
- Nak mintak murah rezeki coz nak dapat kerja yang lebih baik untuk masa depan yang lebih baik

Itu je yang aku nak sekarang ni..yang lain, tak dapat pun tak apa..kalau dapat lagi terbaik lah....

No comments:

Post a Comment