Friday, October 8, 2010

Rumahku Syurgaku...

Tak de apa yang nak aku buat lepas je Aisy tidur coz dah diberikan ubat batuk..sian Aisy..mama tak sempat nak main-main dengan Aisy lagi..Aisy dah tidur...tidurlah wahai puteriku..mama sentiasa dalam mimpi indahmu...

Selesai solat Isyak aku ke ruang tamu dan aku tengok susunan meja makan dah berubah ke tepi berhampiran dapur..terus aku bagi suggestion kay hubby nak tukar susun atur perabot rumah aku ni..nampak sempit la..dah luasa tapi tak berapa suka coz tv sekarang berada di kawasan yang bukan sepatutnya...

Aku & hubby mengangkat dan menyusun mengikut idea aku..hasilnya..(gambar akan di upload kemudian)..kasihan Aisy,tidurnya kami ganggu dengan mengalihnya sekejap ke tengah dan sekejap ke depan..nasib baik kau tidur dengan lena..kalau tak, mama akan berasa bersalah...

P/s : cukup puas hati dengan susunan sekarang cuma nampak pelik sikit tentang dining set yang terceruk kat hujung tu..macam tak bagi guna je...hehehe...

P/s 2 : Nak buat bilik mainan untuk Aisy..mintak izin ngan hubby ambik bilik yang lagi satu tu..hehehehe...alhamdulillah..hubby bagi..thanx, i love u so much...

No comments:

Post a Comment