Thursday, October 6, 2016

Satu Peluang Lagi

Patahnya Sebelah Sayap membawa aku mencari lagu ni. Giler mencari sampai sanggup dengar dulu bait-bait lirik, tulis kat kertas, cari kat google.

Finally hari ni dapat lagu ni. Kalau lah aku segigih ini untuk menghafal surah-surah dalam Al-Quran, alangkah indahnya. Huhuhu..sedih dengan diri sendiri.

Ada something yang aku rasa bila dengar lirik lagu ni. Rasa nak nangis..huhuhu..banyak rahsia yang tak ada sape pun tahu. Rasa kecewa yang pendam seorang diri, bertahun-tahun, menangis tanpa orang tahu. Alhamdulillah..semuanya dah berlalu tapi masih terasa. Bukan mudah untuk melupakan. Itu je aku nak cakap.

Untuk melayan kesedihan ni, nah aku tepek lagu ni kat sini sumber dari Youtube dan kat bawah tu lirik dia.


Satu Peluang Lagi - Fiq

Maafkan aku kesilapan aku
Halusnya hatimu aku tersentuh
Telah kau berikan segala yang kau punya
Demi membahagiakan aku yang hina

Segala dukamu segala tangismu
Akan ku tebus seumur hidupku
Sedalam-dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali

Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi

Segala dukamu segala tangismu
Akan ku tebus seumur hidupku
Sedalam-dalamnya aku menyesali
Terimalah aku kembali

Kerana engkau yang ku cinta
Pertama hingga ke akhirnya
Maafkan kerana pernah meluka
Beri aku satu peluang lagi







No comments:

Post a Comment