Saturday, June 15, 2013

Sebenarnya Saya Isteri Dia

Sebenarnya saya isteri kepada rizal..semua orang pun tahu..tak de macam dalam cerita SSID tu...

Lagi drama yang diadaptasikan dari novel karya Zura Asyfar yang ditayangkan pada setiap Jumaat jam 9.00 malam di TV3.

Yang tak syoknya cerita ni dah la sejam je..seminggu sekali lak tu..mau tak giler menunggu...

Watak utama dalam cerita ni Syafa Aqira (Tizz), Firash Arshad (Izzue), Haqimi (Qi), Raina (Uqasha), Raimy (Azlee), Datin Farizah (Wilma), Dato' Fakrul (Mustapha Kamal) dan lagi lagi lagi...

Aku pun tak sangka rupanya cerita ni novel rupanya..aku memang layan cerita ni dari 1st episod lagi..kenapa?????

Sebab yang berlakon tu mestilah Izzue Islam & Tizz Zaqiyah..gila kelakar lak tu cerita ni...

Sebab cerita ni best, aku pun telah terbeli Novel Sebenarnya Saya Isteri Dia ni dah telah menamtkan pembacaan hanya dalam masa dua hari.

Pecah rekod aku dapat baca novel dua hari je pada hari kerja..ntah bila masa aku baca novel aku pun tak tahu lah..tapi sebab cerita best, ada masa sikit pun aku baca so novel tu memang aku angkut kemana saja. Dalam traffic jam pergi balik kerja pun sempat aku baca.

Bila baca, tak 100% novel boleh adaptasi dalam realiti tapi tak la lari jauh sangat jalan cerita dia. Masih di jalan yang lurus.

Apa yang syok sangat sampai aku cepat sangat khatam ni? Sebab bila baca aku terbayangkan Izzue ngan Tizz berlakon kat kepala otak aku. So, cepat je la habisnya.

Pada yang mengikuti drama SSID ni, semoga anda tabah menunggu sampai episod akhir termasuklah aku.

Pst: Baca al-Quran tak lak aku amalkan dalam traffic jam. Boleh tak ubah sikap aku ni

No comments:

Post a Comment