Wednesday, June 26, 2013

Hobi Baru : Layan Novel

Wah...sekarang aku dah menggila melayan hobi yang aku rasa adalah gile sejak bergelar ibu kepada dua budak yang super duberp tu.

Setiap masa yang aku..yang kira rasa terluang tu..tak kisah lah..sampai pejabat awal 10 minit pun aku peruntukkan baca novel.

Waktu lunch, tolak masa makan & sola, ada lah baki dalam 15 atau 10 minit pun aku layan baca novel.

Kat rumah, pantang ada iklan tv kalau tengah menonton, aku akan habiskan novel yang aku pegang...wah..hebatnya..

Aku juga telah menjadi seperti zamn anak2 dara dulu kalau baca novel tersenyum sana..tersengih sini..angaukan watak dalam novel..superb giler dah rasanya.

Bila hujung minggu, bila bukan jadual ke kebun paginya, aku akan luangkan msa tidur malam tu untuk baca novel dan hanya tidur 2 atau 3 jam sahaja...wah..superb giler dah aku

Dalam handbag aku juga sekarang ada sebuah novel yang aku akan bawa ke hulu ke hilir lagi tak selesai...dalam jam pun aku sempat baca novel..kan giler namanya tu...

Masa yang terluang kat office jugak aku luangkan untuk baca karya2 kat penulisan2u.com sebelum rasa nak beli novel tu coz boleh baca dari bab 1 hingga bab 25. So, hampir 20% jalan cerita dah baca. So, kita akan rasa nak beli atau pun tak novel tu.

Dan dengan keadaan ini jugak, ini bermakna, ke mana sahaja aku pergi, walaupun dalam rumah, novel setia di tanganku.

Ah....aku angau sudah...

No comments:

Post a Comment