Friday, February 15, 2013

Blog Tak Bergambar

Perasan tak aku punya blog sebelum ni semuanya tak de image attachment. Kui kui kui....

Aku pun tak tahu lah kenapa aku punya blog ni tak leh nak upload gambar.

Gila lama rasanya dekat dua bulan gak. Memang dulu modem kat office aku ada masalah, lepas ganti baru banyak benda aku tak leh access guna internet explorer ni. Termasuk lah www.google.com.

Kadang-kadang blog aku sendiri pun tak leh nak masuk, apatah lagi nak blog walking.

Bukan tu, banyak bendalah aku tak leh buat. Kadang elok je dapat masuk, tengah syok layan blog / website tiba2 dia stop. AVG anti virus tu keluar kata tak boleh nak search. Gila bangang kot pc ni.

Tiba-tiba lepas CNY je dah boleh semula nak upload gambar. Macam tau-tau je aku ada niat nak upload gambar. Gambar apa? Tunggu lah itu pun kalau aku rajin

No comments:

Post a Comment