Friday, February 22, 2013

Birthday

Selamat ulangtahun yang ke - 35 my loved by by...semalam nak buat entry macam harrem je aku punya internet ni. Dia asyik la keluar AVG tu.



Tiada apa-apa sambutan yang special coz kami adalah biasa dari dulu.

Cuma yang best 5 minutes before 12.00 am, anak2 aku ni sibuk menyanyi lagu kids song. Terutama lagu "Twinkle twinkle Litle Star". Yang kecik tu tak sudah2 tangan dia buat gerakan star yang dok kelip2 kan.

Rizal : Lagi 5 minit nyanyi lagu Happy Birthday kat abah.

Aisy : Happy Birthday to you ke?

Rizal : Em..Birthday abah.

Aisy : Happy birthday to you abah ke?

Terus Aisy nyanyi lagu tu. Aku rasa macam belum pukul 12.00 lagi kot tapi dah nak hampir. Yang Amni lak dia ikut kakak sia nyanyi tapi macam tak kuar suara. Tangan lak tak sudah2 dengan kelip2 dia. Mungkin konpius dengan lagu twinkle2 kot. hahahaha....

Semalam gak tiada makan istimewa. Aku just order Pizza je. Jam giler kot MRR2 dari exit Selayang yang Batu Caves tu sampai lah tamat km MRR2.

Dalam jam tu aku sempat lah meng'order'kan PHD. Kan 30 minit je sampai tanpa delivery chargers.

Aku sampai rumah husband aku dah siap masak nasi lak tapi lauk belum lagi. So, just celebrate dengan makan pizza & nasi goreng. hahaha

Tak de special gift kat husband aku coz tak de idea nak beli apa. Baju seluar selalu bagi sampai banyak yang tak pakai pun lagi, wallet ok lagi walaupun dah banyak kali masuk washing machine, jam tak pakai. Perfume tak pakai sangat sampai bersepah2 kat almari tu.

Lagi pun aku dah cakap, trip ke Kuching next month aku tanggung semua untuk hadiah birthday Aisy & dia sekali. Just bawak badan & kain baju je. tak bawak baju pun tak pe, beli je kat sana. Kek pun tak beli sebab next month buat sekali ngan Aisy +++ ngan adik aku sekali. 3 in 1 punya birthday celebration nanti. Jimat belanja....



No comments:

Post a Comment