Tuesday, September 23, 2014

Buaian Untuk Majlis Berendoi / Cukur Jambul

Promote..promote..promote...

Ni ada lagi bisnes yang adik aku ada buat. Kecil-kecilan je..tapi sape ada berminat boleh call or whatssapp dia direct ye.

Adik aku ni memang suka sangat la bab mengadakan majlis cukur jambul ni. Dari majlis Aisy sampai la ke Amsyar. Dan terbaru ni dia dah dapat order lak dari satu rumah jiran. So sape berminat nak hire adik aku untuk majlis cukur jambul anak korang boleh call dia. Fb dia pun ada kalau nak tengok kan

Call : 0179037842
Whatsapp: 0133575901
Fb: Norhusmaiza Husain

Design rumah jiran

Boleh pilih
Buaian Amsyar (2014)

Buaian Amsyar (2014)
Buaian Nadzim & Nadzif (2013) untuk kembar
Buaian Naqib (2012)

Buaian Amni (2011)


Buaian Aisy (2010)


Buaian Aisy (2010)

 Ok...kalau berminat boleh pilih nak design, color, deco, theme...janji murah je..kalau tak percaya boleh call adik aku. Korang mesti tak percaya dengan harga yang dia letak.

Barang2 ni semua ada kat rumah mak aku kat Raub, tapi kalau adik aku kerja kat KL. Kalau orang Selangor or KL berminat pun boleh kot. Janji call dia dulu.

Sebab dah promote buaian ni, aku pun nak promote kumpulan marhaban la jugak kalau berminat,

Ni aku attach gambar kumpulan marhaban kampung aku tapi diorang pun pergi jugak kalau orang luar panggil untuk marhaban. Tapi biasalah, kumpulan marhaban ni mestilah dibayar. Bukan percuma tau.

Kuning

Peach

Purple Pink

Purple

Turqoise
Biru & Gold

 Kalau berminat boleh la tanya sekali kat Maiza tu. Baju pun boleh pilih nak color apa ye.

Ok..sekian saje update blog untuk hari ni.

No comments:

Post a Comment