Friday, September 14, 2012

kEMALASAN mELANDA

Tengok, punya lah malas nak change balik tulisan yang menggunkana capslock, lalu dibiarkan menjadi tajuk entry di situ.

Sekarang dah banyak masa nak berblogging coz bukan tak de kerja kat office tapi aku macam malas je nak layan kerja ni.

Pastu apa aku buat? Ehhh..sekarang aku rajin betul baca blog. Blogwalking gitu. Aku tak tahu lah apa jadahnya aku melayan blog orang sekarang ni.

Semua blog aku layan baca sekarang ni lak aku just jadi silent reader je.

Jom tengok blog apa yang aku buat blog walking setiap hari kalau ada masa.

1. comatosewithbraindamage.blogspot.
Ni pemilik dia Diana atau lebih mesra dengan panggilan Di. dalam blog dia ada promo collagen Epyra dan cerita random pasal family dia jugak.

Aku tak tahu kenapa aku terbaca blog dia. Mungkin aku ada tergoogle something terus buat aku rasa macam best jer blog dia nak baca

2. thisisfarhana.blogspot.
Blog ni aku aku google "the little khalifah at ukay boulevard".

Ada entry dia buat gi kat ada satu butik baby & mom yang kat situ dan terbeli dry rack tu.

So aku pun rasa macam nak pergi sana lah coz aku memang nak gi sana bila aku terpegun dengan kedai-kedai kat sana yang banyak. Waktu tu aku terperangkap dalam jam yang buatkan aku sampai office kul 10.30 am.
 Ok, nanti cari waktu nak pergi sana

3. inibelogsaya.blogspot.
Ini blog Hanis Zalikha yang glamor sebagai blogger tu.

Macamana aku leh nak blogwalking dia nyer blog?

Hari Rabu hari tu 1st episode Mad Markets kat TV9. Aku tengok host dia cam familiar je rupanya dia blogger.

Sebenarnya tak pernah baca blog dia tapi sebelum ni pernah baca entry pasal blogger glamor ni. Macam best jugak dia punya blog.

4. misscronicsz.blogspot.com
Pemilik dia Yasmin Johan telah pun kembali ke rahmatullah pada 03 Jun yang lalu.

Sekarang blog dia di update oleh ibu dia.

Macamana leh blog walking blog ni? Tiba-tiba terbaca news blogger muda yang meninggal di usia muda.

Terus google blog dia and blog dia agak interesting jugak untuk di baca. Tapi more sedih bila baca entry dari mama dia yang banyak update draft dari arwah

Ok...sekian saje tentang update blog saya kali ni. Berjumpa lagi di lain siaran

3 comments:

  1. Hahahahah..blog no 1 tu aku follow selalu..ngan blog hanis kenkadang...

    ReplyDelete
  2. a'ah pakai. tapi x beli kat Kak Di..beli sendiri. dpt murah skit...

    ReplyDelete