Wednesday, April 1, 2015

Hatiku Di Krabi

Ok..ni cerita hari Isnin hari tapi baru je nak update kat blog..

Telemovie di TV9 ni mengisahkan Alfi (Hisham Hamid) yang terbang ke Krabi untuk melupakan peristiwa pahit apabila kehilangan tunangnya dalam sebuah kemalangan dan berusaha untuk meneruskan projek fotografinya. Tetapi, semuanya bertukar apabila dia bertemu seorang gadis Thailand yang serupa dengan tunangnya, lakonan Liyana Jasmay.

Tengok cerita ni best la jugak tapi kat entry ni bukan aku nak update pasal cerita tapi yang kelakarnya tiba-tiba ada orang bersuara,

" Bestnya Krabi ni. Jom kita pergi berdua je nak?"...

Fuyoo...1st time tau Rizal mempunyai impian untuk bercuti tu...selalunya kalau ajak dia pergi mana2, bukan main susah lagi.

Tapi sebab terpesona dengan kecantikan pantai Krabi, dia bercita-cita nak bawa aku ke sana tapi kalau berdua tu tak tahu la bila. Ye la, kalau bawa anak2 yang masih kecik ni dah jadi tak tenteram dan penat je dapat. Bukan boleh bertenang.

Tapi aku ada masalah sikit bab nak tinggalkan anak2 ni. Dalam hidup aku tak pernah dalam sejarah dengan sengaja sebab nak syok2 sendiri tapi meninggalkan anak. Huhuhu...nanti hidup aku lagi tak tenteram bila teringat kat anak..

Dear Husband,
Kita tunggu la mereka besar sikit dan pandai bawa diri baru la kita pergi tempat yang bertenang2 ni. Sekarang tempat paling sesuai adalah semua playland & playground. Hahaha....  

No comments:

Post a Comment