Friday, October 19, 2012

Disney Princes Bed Sheet

Dah lama tak update blog. Sekarang kena rajin-rajin sikit update blog. Asyik ada virus M je aku ni. Blog walking rajin gila.

Balik pada tajuk entry, sekarang ni tengah cari bed sheet gambar disney princess untuk Aisy.

Online memang banyak gila tapi aku confuse lah. Sebab apa?????Banyak songeh lah aku ni sebenarnya. Nak beli pun nak pilih pilih lak.

Ok, jom sama-sama fikir untuk aku key!

1. Bed sheet dalam Malaysia ni tak sama lah cam kat oversea. Cuba tengok pic ni.



Kalau korang tengok pun for sure pilih pic yang 2nd kan. Tapi yang tu kena order dalam amazon.com. Harga pun boleh tahan mahal la.

Kalau kita nak order kat amazon.com tu, leh caya tak dia hantar barang yang sama ngan kita order? Sape yang ada experienced, please share.

Habis duit lebih sikit tak pe, janji puas hati.

2. 100% cotton

Kalau dalam amazon tu memang cotton tapi yang local tu cotton ke polyster? Aku ada  baca kata yang cotton tapi macam kena pergi tengok baru beli lah

Mana pilihan yang baik ni. Aku dah tak tau lah nak pilih.


Atau kat Malaysia ada jual yang macam kat dalam amazon punya. Ada info, please inform aku ye.

No comments:

Post a Comment