Monday, March 22, 2010

Hari 1st nurse datang rumah tengok adik....

Hari ni abah bawa buku adik pergi ke Klinik Kesihatan Kecil kat Lembah Klau untuk daftar kelahiran..nanti nurse akan datang check adik dan mama juga...

Baru je abah pergi, nurse pun dah datang..tapi abah tak balik lagi dari Raub..ntah apa dia cari kat raub tu...
darah mama tinggi sikit tapi ok lagi...

Nurse datang kejap je...mama pun hari ni 1st berurut dan bertungku...harap-harap boleh kurus semula....makan ubat juga..ubat aku beli ngan sendayu tinggi ni tak tau la mujarab ke x..aku cuma fikir malas nak susahkan mak aku je untuk buat ubat letak kat perut..beli lagi senang...lagi satu dengan harapan akan kurus semula...badan aku naik sampai jadi 72kg bila last skali aku check up sehari sebelum bersalin..gemuknya aku.....

Adik hari ni macam biasa jugak..tak ada perubahan langsung....tidur, minum susu, berak..tu je...senang betul nak jaga..tak nangis pun kecuali berak tapi lambat buang pampers adik...adik geli agaknya...cuma malam macam biasa la,tidur pasti tak lena coz adik akan berjaga waktu malam...

No comments:

Post a Comment