Tuesday, April 30, 2013

Sungguh tak faham....

Tiap-tiap malam tengok berita tentang politik. Pilihan raya punya pasal...sampai cerita pun tak de nak layan..huh...

Tapi yang buat aku tak faham tu bukan apa..BN ni buat provokasi lebih la...

Tiap-tiap hari berita keluar kata ahli Pas keluar..ahli DAP keluar..ahli Keadilan keluar...ahli PR keluar...menyokong BN...sebenarnya betul ke tak?

Dari dulu lagi aku musykil..macamana kita nak tahu yang dia tu memang betul2 ahli parti tu atau tak? Ntah ke sebenarnya hanya gimik media je nak tunjukkan BN ni mula mendapat sokongan...

Contoh macam aku...kalau orang bayar aku suruh masuk tv menyerahkan borang jadi ahli UMNO dan keluar PR depan media (berlakon)..sebenarnya aku dah memang sokong BN la kan..macamana?

Logik tak berita yang dikeluarkan oleh media tu? Kecuali macam ni..Nik Aziz kelaur PAS sertai BN..confirm semua orang percaya kan...

Peace.....

Lagi satu...aku tengok kempen Pm kita lately ni dah macam ntah apa2..macam terdesak je..bukan dalam media kata dah dapat sokongan majoriti ke? Kenapa nampak macam tak dapat sokongan je?

Sekali lagi...peace...

Kesimpulan...tak payah nak paksa-paksa...tak payah nak tabur jani berjuta2 lemon..orang sekarang dah pandai menilai..apa yang Pm buat lima tahun ni sangat dihargai..so, kalau ada mandat sekali lagi...teruskan perjuangan membela rakyat lagi...

Good Luck....

No comments:

Post a Comment