Sunday, September 12, 2010

Hari Raya Kedua - Majlis Cukur Jambul

Pagi-pagi lagi terus bersiap hendak ke kubur..huhuhu..sedih betul..aku bab ni tak boleh tahan tul air mata..mesti nak nangis nye..rindu kat abah la...

Perasan tak head band Aisy terbalik..hahaha


Aisy lagi comel kalau pakai topi tau..

Aisy yang tension coz smua pun nak bergambar ngan dia





Cepat la mama naik kereta, bosan la asyik ambik gambar je

Balik dari kubur, Aisy & husband aku tidur lagi..kejutkan saje la..hari ni kitorang beraya ikut haluan masing2..husband aku masih ingin beraya di kampungnya walaupun semalam kitorang dah gi sana..tak kisah la..aku nak ke majlis cukur jambul anak sepupu aku di Jelu...

Aisy with Nelly

Aisy pun tumpang sama belah mulut..bagi pandai ye..masuk U macam mama..belajar pandai2 ye Aisy..kalau boleh nak tengok Aisy jadi doktor..nanti Aisy boleh jaga mama ye..

Niat di hati nak ke rumah Aiza, tapi majlis pun dah habis lewat sangat..dalam kul 3.00 petang baru habis dan gerak balik..perjalanan diteruskan ke Thong Fatt Raub untuk mencari lauk malam ni..nak buat barbeque..

Sampai je rumah tengok kereta WRH7426 aku ada kat parking kereta..husband aku hanya meninggalkan pesan yang mengatakan dia tak balik malam ni coz esok terus nak gerak ke perak hantar MIL balik..ikut suka la..hangin tul..panas ni..sabar2..baru je semalam mintak ampun...sabar2...

Malam tu dah rasa malas dah nak buat barbque, so aku pun buat masam manis ketam..tak jadi nak bakar..tapi tiba2 Ayah Su & Family datang...nak barbeque katanya..waktu tu dah kul 9.00 pm..apa lagi, start la kerja2 menghidupkan api nak bakar membakar...






-Riang Ria Berbaque-

-Pasangan yang segan nak masuk beraya-



P/s : Mata dah ngantuk..perlu tidur yang secukupnya coz Aisy akan tidur lambat atau pun berjaga di tengah malam..esok ada program umtuk aku juga..hehehe




No comments:

Post a Comment