Friday, September 17, 2010

Open House

Buat pertama kalinya aku buat open house coz ni pun sebab aku baru je dapat rumah February lalu..tak jemput kawan2 datang makan lagi kat rumah..hari tu pun just jemput orang surau buat solat hajat dan kenduri doa selamat je..maklum la..tengah tak larat bawa badan kerana waktu pregnant tu aku terlalu gemuk...hahaha

Aku tak jemput ramai pun cuma kawan2 office aku dan sepupu2 aku je..kawan2 rizal gak..rumah aku kecik je..kalau jemput terlalu ramai tak tau diorang nak dok kat mana nanti...


Menu open house


Aisy yang baik je..


Nak meniarap je Aisy ni



Menu biasa la..nasi impit kuah kacang, lontong, sate, lemang, nasi minyak, rendang ayam, & sambal udang..buah-buahan..tu je yang aku mampu hidangkan...

Malamnya pulak kami berkunjung ke rumah sepupuku di Shah Alam..punya la tak pernah pi sana, sampai sesat..pada hal dekat je rumah dia ngan rumah aku...kami dihidangkan dengan chicken chop..nyum nyum nyum..thanx Angah & Family...

No comments:

Post a Comment