Saturday, April 10, 2010

Peperiksaan Gred 41

Hari ini buat pertama kalinya aku tinggalkan Aisy..tak pernah lagi tinggalkan dia sejak aku lahirkan dia..tapi mama kena pergi jugak..mana la tau mama ada rezeki untuk dapat kerja dengan gov..dah lama mama mintak tapi tak pernah dapat..tapi mama tak pernah give up..usaha je la...

Husband aku balik malam tadi dan seawal sebelum subuh lagi kami dah bertolak coz exam tu pukul 8.30 am start...aku periksa kat Mardi,...kat ngan UPM...

Perut lapar tapi tak tau nak breakfast apa..akhirnya aku tak breakfast pun...

Jalan nak masuk ke Mardi jam gila..terlalu ramai yang exam hari ni...hari hujan lak tu..aku terpaksa menapak jauh sikit coz by by tersalah masuk jalan..hujan lak tu..nasib baik aku tak demam...

Exam berakhir jam 5.00 petang..banyak masa tertangguh dari jadual...sepatutnya habis kul 4.00 tadi..tapi masa tu tak boleh control..terpaksa la..dalam banyak2 soalan, aku leh jawab yang math tu je..yang lain tak main jawab je..kalau pengetahuan am tu lagi la ku tembak je...

Balik juga aku terpaksa menapak ke bawah..kami juga yang agak lewat keluar dari dewan..dewan lain kebanyakan sudah kosong...aku terus balik ke kampung...aku tak risau sangat..kat kampung ada mak, adik dan abang yang jaga Aisy...

Sebenarnya risau gak coz Aisy selama ni kalau nak tidur at least nak hisap susu aku jugak walau sikit sebelum tidur..nasib baik dia leh tidur lena dan tak meragam..alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment