Thursday, December 24, 2015

Litar dan Rumah Untuk Ditonton je...

Entry kali ni nak cerita tentang kerja mengarut yang abang aku buat ni. Pada kita yang yang obses benda-benda macam ni memang kita kata mengarut, tapi kalau pada yang sangat obses pada benda-benda alah ni, mesti sangat teruja kan.

Tara...kini aku persembahkan...








Ni litar yang dia buat atas tempahan kawan-kawan dia. Kat rumah dia pun ada satu untuk tempat anak-anak dia main. Tu yang anak aku tak kisah pun lepak rumah je waktu pergi Johor hari tu.

Pastu yang latest pulak model2 rumah ni.






Dan mak aku pulak teringin nak suruh abang aku buat Masjid Nabawi..siap nak suruh abang aku buat yang payung yang boleh buka sendiri tu...

Aku pula ingat nak mintak tolong abang aku buatkan rak letak kereta macam rumah dia tu.


Rumah abang aku semuanya hero-hero, tu yang macam macam jenis lori, kereta semua ada. Kalau tengok gambar litar yang dia buat tu, tu semua kereta koleksi dia. Ada yang dia bagi anak dia main, tapi ada yang dia tak bagi. Ada yang siap order dari Jepun lagi.

Pada yang berminat dan obses benda2 alah ni, boleh la cari abang aku ni kat fb dia : Ell Naqi

No comments:

Post a Comment