Thursday, December 20, 2012

LEGO

Semua orang pun tahu kan sekarang ni kat stesyen minyak Shell ada jual Lego untuk pelbagai model kenderaan. Dan yang terbaru ada orang pulak.

Aku dah lama tak guna minyak Shell coz macam tak boleh pergi je kereta aku tu bila pakai ROn 95 Shell. So, aku telah bertukar kepada Petronas sejak adanya Ron95.

Tapi sebab teruja dengan model-model Lego, aku telah membazirkan duit aku dengan membeli kesemuanya. Terpaksa jugak guna minyak Shell untuk minggu ni coz dah isi full tank.

Sesiapa nak dapatkan model Lego yang cute mute ni secara semuanya sekali gus boleh pergi ke Shell Gombak arah ke Lebuhraya Karak yang ada Seven Eleven & Mc Donald tu, bersebelahan dengan Petronas tu.

Cepat, dapatkan sekali set tempat nak letak model-model Lego tu.

No comments:

Post a Comment