Thursday, June 14, 2012

3 series

Youhoooo...jangan jeles ye readers..I sudah pun memiliki 3 series tu...percaya tak?????

Kereta Idaman

Hohoho...bukan Auto Bavaria 3 series tau..tapi umur yang dah masuk 3 series...last saturday I dah turn 30 years tau. Sekejap je rasanya masa tu. Rasa macam baru semalam aku sambut hari lahir yang ke-17...hahaha..menipu je lebih..

Walaupun dah masuk 30 tahun, tapi jiwa masih muda. Muka tak payah cakap lah..masih lagi sweet 17th tau..perasan banyak...body je yang tak sweet 21..huhuhu..tapi dah turun sikit dari dulu..kena usaha lebih sikit.

Hadiah apa yang aku dapat? Ada celebration tak? Semua pun tak de. Birthday macam tak birthday. Tapi bahagia bila orang yang pertama wish adalah my husband. Ingat dia lupa, maklum lah anniversary buat tak tau je. Rupanya pada dia birthday tu lebih penting. Sayang lebih la kat dia...

Hari birthday tapi time cuti sekolah banyak sangat kenduri kahwin. So biasalah membusykan diri menghadiri majlis perkahwinan sedara mara je lah.

Tapi aku paling sedih sebenarnya bila sambut birtday, bila sambut anniversary. Bila tarikh-tarikh ni menghampiri aku, bermakna aku juga telah kehilangan insan yang paling aku sayang.

Aku sambut birthday 09 Jun, abah menghembuskan nafasnya yang terakhir 10 Jun. Aku sambut anniversary yang ke empat pada 30 Mei tapi abah juga telah pergi empat tahun. Huhuhu..aku sedih..sedih sangat.

Kalau boleh putar balik masa, aku nak peluk abah erat-erat. Nak ambik gambar ngan abah banyak-banyak di hari perkahwinan aku.

Kalau lah abah aku ada lagi saat ni dan juga dia masih lagi sihat macam dulu, aku rasa aku lah orang paling bahagia dalam hidup ni sebab aku anak abah...

hohoho...sedih lak aku dengar lagu Tomok yang baru ni...layan jap...



Tapi kebetulan lak ada majlis solat hajat dan bacaan yassin hari Ahad tu sama lak dengan tarikh arwah abah aku pergi buat selamanya. Cerita majlis solat hajat & bacaan yassin update nanti.

No comments:

Post a Comment