Friday, December 17, 2010

Welcome To Khayla Binti Junaidi....

Kawan baik aku baru sahaja selamat melahirkan 1st baby pada 15 Dec 2010..baby girl, CS..alhamdulillah..hadiah paling besar di hari anniversary mereka yang keempat...Tahniah buat my best friend, Karni Ibrahim & Junaidi. Selamat menjalankan tugas sebagai ibu & bapa setelah empat tahun korang berhoneymoon...

Baby Khayla Junaidi

Happy Anniversary Karni & Junaidi. Hadiah paling besar ye dapat...

Actually, ini anak yang ke-dua..di usia 2 tahun perkahwinan mereka tak silap aku, kawan aku ni pernah pregnant tapi may be baby tak strong, baby meninggal masuk usia 5 bulan...

Aku ingat lagi waktu dia melawat aku kat HUKM hari tu, waktu tu dia belum pregnant lagi tapi dia macam betul2 dah bersedia semula untuk pregnant bila dia dukung Aisy..alhamdulillah..pregnant gak dia akhirnya coz kitorang ada 3 orang bf...


Ni lak Hayfa Rania Binti Tajuddin

Habibah, mummy pada hayfa

Habibah Abd Rahim selamat juga melahirkan baby girl pada bulan July hari tu..akhirnya kami bertiga melahirkan baby girl untuk anak yang 1st tahun 2010 ni..anak kedua? aku plan nak tahun depan dapat lagi seorang coz Aisy pun dah besar..aku pun tuoooo...hehehe...tapi tidak untuk 2 sahabat aku ini coz diorang ber2 ni CS...

No comments:

Post a Comment